Συχνές Ερωτήσεις & Όλες οι απαντήσεις που ζητάτε


Ποιον εξυπηρετεί ένα site σαν το Quotes.gr
Το Quotes.gr έρχεται να καλύψει ένα κενό που υπάρχει τόσο στην ελληνική αγορά όσο και το εξωτερικό και αφορά την παροχή αρχείων τιμών κλεισιμάτων σε επαγγελματικά πρότυπα ταχύτητας, αξιοπιστίας και πληρότητας. Εξυπηρετεί όλους όσους χρησιμοποιούν προγράμματα Τεχνικής Ανάλυσης και επιθυμούν να τα τροφοδοτούν καθημερινά με τις τιμές κλεισιμάτων των αξιών που παρακολουθούν.
Οι υπηρεσίες του Quotes.gr είναι όλες συνδρομητικές;
Η καθημερινή παροχή αρχείων τιμών κλεισιμάτων από το Quotes.gr προσφέρεται έναντι μικρής συνδρομής ανά χρηματιστήριο. Κάνοντας κάποιος δωρεάν εγγραφή αποκτά τη δυνατότητα να ενημερώνεται για το κλείσιμο όλων των μετοχών, δεικτών, ισοτιμιών και εμπορευμάτων δωρεάν. Επίσης, μπορεί να δει ποια σύμβολα καλύπτονται και τι δυνατότητες παρέχονται σχετικά με την κατασκευή των αρχείων τιμών.
Γιατί το Quotes.gr είναι συνδρομητικό;
Αυτό που πρέπει να καταστεί σαφές είναι ότι στόχος της εταιρείας που αναπτύσσει και υποστηρίζει το Quotes.gr δεν είναι η καταγραφή υπερκερδών από το site αυτό. Η συνδρομή που έχει καθοριστεί αντιστοιχεί μόνο στα έξοδα συντήρησης και εμπλουτισμού του site καθώς και στις ανάγκες υποστήριξης των συνδρομητών μας. Αυτό προκύπτει και από το γεγονός ότι οι συνδρομές στο Quotes.gr είναι υποπολλαπλάσιες αντιστοίχων σε άλλα sites του εξωτερικού.
Ποια είναι η διαδικασία για να εγγραφεί κανείς συνδρομητής;
Αφού κάνετε τη δωρεάν εγγραφή και αποκτήσετε πρόσβαση στο Quotes.gr, μεταβαίνετε στη σελίδα "Συνδρομές" όπου επιλέγετε συνδρομή και διάρκεια (στο κάτω μέρος της σελίδας). Στη συνέχεια επιλέγετε τρόπο πλήρωμής "Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό".
Έδωσα τα στοιχεία μου στη σελίδα εγγραφής, αλλά δεν έλαβα κάνενα e-mail και στο site λαμβάνω το μήνυμα "Δεν έχετε ενεργοποιήσει το λογαριασμό σας".
Ενδεχομένως δεν δώσατε σωστά την ηλεκτρονική σας διεύθυνση ή παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα κατά την αποστολή του e-mail. Μπορείτε απλά να στείλετε ένα e-mail στο support@quotes.gr με το username που επιλέξατε και το αίτημα να ενεργοποιηθεί η συνδρομή σας.
Πως ενεργοποιείται η συνδρομή μετά την κατάθεση του αντίστοιχου ποσού;
Η συνδρομή σας ενεργοποιείται μόλις μας αποστείλετε ειδοποίηση μέσω e-mail στη διεύθυνση support@quotes.gr τα στοιχεία της τραπεζικής σας συναλλαγής. Μετά από λίγα λεπτά η συνδρομή θα έχει ενεργοποιηθεί.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα για χρέωση της συνδρομής μου;
Το Quotes.gr συνεργάζεται με την υπηρεσία Viva Payments, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες των υπηρεσιών του να πραγματοποιούν άμεσες και απόλυτα ασφαλείς συναλλαγές για την ενεργοποίηση των συνδρομών τους. Η υπηρεσία Viva Payments είναι ίδρυμα πληρωμών αδειοδοτημένο από την Τράπεζα της Ελλάδος, κάτι που εξασφαλίζει την πλήρη αξιοπιστία στις συναλλαγές σας.
Χρειάζομαι τις υπηρεσίες του Quotes.gr άμεσα αλλά δεν μπορώ να πάω σήμερα στην Τράπεζα ή δεν διαθέτω πιστωτική κάρτα.
Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορείτε να επιλέξετε μέσα από το site τη συνδρομή που επιθυμείτε και "Κατάθεση σε λογαριασμό", να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση support@quotes.gr με τα στοιχεία της συνδρομής (χρηματιστήρια, διάρκεια, συνολικό ποσό) και ένα τηλέφωνο στο οποίο μπορούμε να σας καλέσουμε για να επιβεβαιώσουμε την ορθότητα των στοιχείων. Στη συνέχεια θα ενεργοποιηθεί η συνδρομή σας και θα αναμένουμε από εσάς την κατάθεση στην Τράπεζα εντός τριημέρου.
Πως μπορώ να λάμβάνω καθημερινά τα αρχεία απευθείας στο email μου χωρίς να κάνω login;
Επιλέγοντας MyQuotes, όπου έχετε τη δυνατότητα μεταβολής των προσωπικών σας στοιχείων, υπάρχει η ένδειξη: "Επιθυμώ να λαμβάνω τα αρχεία στο email μου" την οποία θα πρέπει να τσεκάρετε και στη συνέχεια να επιλέξετε "Αποθήκευση".
Εκτός από τη συνδρομή ανά χρηματιστήριο, υπάρχει και επιπλέον χρεώση για τη λήψη των ιστορικών στοιχείων.
Όχι. Για όσο διάστημα είστε συνδρομητής σε κάποιο χρηματιστήριο έχετε απεριόριστη πρόσβαση και στην αντίστοιχη βάση ιστορικών.
Πρέπει να κατεβάσω όλες τις ιστορικές τιμές από την αρχή για κάποιο χρηματιστήριο;
Προκειμένου οι συνδρομητές του Quotes.gr να έχουν αρχείο τιμών με τα νέα σύμβολα θα πρέπει να κατεβάσουν από το site τα ιστορικά στοιχεία που ξεκινούν από τα 1986. Πρόκειται για μια σχετικά χρονοβόρα διαδικασία ωστόσο προσφέρει τα εξής πλεονεκτήματα:
1) Εναρμόνιση των συμβόλων του καθημερινού αρχείου με τη βάση των ιστορικών.
2) Ενημερώση της βάσης με όλες τις αλλαγές ή διαγραφές συμβόλων.
3) Ενημέρωση της βάσης με όλα τα νέα σύμβολα που έχουν προκύψει από νέες εισαγωγές και συγχωνεύσεις εταιρειών.
4) Μεγαλύτερη αξιοπιστία της βάσης δεδομένων καθώς γίνονται συνεχώς έλεγχοι για τον εντοπισμό λαθών.
Τα αρχεία των πρώτων ημερών του τρέχοντος μήνα δε φαίνονται στη σελίδα "Συγκεντρωτικά αρχεία".
Προς το τέλος κάθε μήνα, δεν εμφανίζονται στη σελίδα τα αρχεία των πρώτων ημερών. Σε τέτοιες περιπτώσεις οι συνδρομητές του Quotes.gr μπορούν να στείλουν ένα e-mail στο support@quotes.gr αναφέροντας τα αρχεία που επιθυμούν και η ομάδα υποστήριξης θα τους στείλει την ηλεκτρονική διεύθυνση από την οποία θα μπορέσουν να τα αποκτήσουν.
Στα αρχεία που κατεβάζω λείπουν πολλές μετοχές, π.χ. του ΟΤΕ.
Δε συμβαίνει ακριβώς αυτό. Λόγω της αλλαγής πολλών συμβόλων μερικά από αυτά ενδέχεται να είναι τελείως άγνωστα. Π.χ. το σύμβολο του ΟΤΕ είναι HTO (Hellenic Telecommunications Organizations) και όχι ΟΤΕ. Προκειμένου να δείτε την αντιστοιχία με τα ονόματα των εισηγμένων εταιρειών για όλα τα διαθέσιμα σύμβολα θα πρέπει να μεταβείτε στη σελίδα "Αντιστοιχία Συμβόλων".
Τα αρχεία των διεθνών δεικτών δεν περιέχουν όγκους συναλλαγών.
Επειδή για αρκετά σύμβολα δε λαμβάνουμε τιμές όγκου συναλλαγών, δεν εμφανίζονται οι τιμές αυτές και στα αρχεία. Σε επόμενη αναβάθμιση του Quotes.gr έχει προβλεφθεί να εμφανίζονται όγκοι συναλλαγών και για πολλά από τα σύμβολα των διεθνών δεικτών.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση support@quotes.gr
Στο όνομα των αρχείων που λαμβάνω βλέπω το username που χρησιμοποιώ. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Αυτό εξυπηρετεί λόγους ασφαλείας του Quotes.gr. Εξυπακούεται ότι οι άλλοι χρήστες βλέπουν αντίστοιχα το δικό τους username και όχι το δικό σας.
Διαπίστωσα κάποια σφάλματα στα δεδομένα του Quotes.gr. Πως μπορώ να τα διορθώσω;
Η ομάδα ανάπτυξης του Quotes.gr δίνει μεγάλη έμφαση στην αξιοπιστία των δεδομένων που παρέχει. Για το λόγο αυτό γίνονται συνεχώς ελέγχοι τόσο στα ημερήσια αρχεία όσο και στα ιστορικά. Παρ' όλ' αυτά το ενδεχόμενο παρείσφρυσης λάθους δεν είναι απίθανο. Σε μια τέτοια περίπτωση μπορείτε να στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση support@quotes.gr περιγράφοντας το λάθος (σύμβολο, ημερομηνία κλπ.). Εμείς θα μεριμνήσουμε ώστε να ελέγξουμε άμεσα εάν πράγματι πρόκειται για σφάλμα και στην περίπτωση αυτή θα φροντίσουμε να το διορθώσουμε και να προμηθεύσουμε τους συνδρομητές μας με αρχείο διόρθωσης για τη βάση τους.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη συνδρομή και από δεύτερο υπολογιστή (στο γραφείο, σπίτι κλπ.);
Μπορείτε να κάνετε χρήση των δικαιωμάτων που απορρέουν από τη συνδρομή σας από όσους υπολογιστές θέλετε. Αυτό που είναι επιλήψιμο είναι η χρήση κοινής συνδρομής από περισσότερους του ενός χρήστες. Για το λόγο αυτό γίνονται τακτικοί έλεγχοι των προσβάσεων όλων των συνδρομητών και διαπιστώνεται εάν κάποιος χρησιμοποιεί κάποια συνδρομή που δεν του ανήκει. Σε αυτήν την περίπτωση ενημερώνεται ο δικαιούχος της συνδρομής και εάν αυτό επαναληφθεί, τότε διακόπτεται άμεσα η αντίστοιχη συνδρομή χωρίς το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
Δεν μου επιτρέπεται η πρόσβαση σε συνδρομητικές υπηρεσίες στις οποίες έχω εγγραφεί.
Αυτό υπό φυσιολογικές συνθήκες δε μπορεί να συμβεί. Εν τούτοις, αν πιστεύετε ότι δεν έχετε πρόσβαση σε κάποια δεδομένα ενώ είστε συνδρομητής σε αυτά, στείλτε μας ένα e-mail στη διεύθυνση support@quotes.gr και το ζήτημα θα αντιμετωπιστεί άμεσα. Μια συχνή, επίσης, αιτία παρόμοιων προβλημάτων είναι η απενεργοποίηση των cookies από τον Internet Explorer. Τα cookies είναι απαραίτητα για την ορθή πιστοποίηση των συνδρομητών του Quotes.gr. Παρακαλούμε ελέγξτε το επίπεδο ασφαλείας του browser που χρησιμοποιείτε.

Quotes.gr © 2017. All rights reserved

Το Quotes.gr (Εταιρεία) καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου οι υπηρεσίες του να είναι κατά το δυνατόν πλήρεις, αξιόπιστες, εύχρηστες και αποδοτικές. Ωστόσο παρά το γεγονός ότι τα δεδομένα που παρουσιάζονται υφίστανται συνεχώς ελέγχους για την ορθότητα και την έγκαιρη ανανέωσή τους, η πιθανότητα σφάλματος, τεχνικού ή ανθρώπινου, παραμένει υπαρκτή. Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν ζημιές που μπορεί να προκληθούν από τη χρήση των υπηρεσιών του Quotes.gr. Οι συνδρομητές του Quotes.gr αποδέχονται με την εγγραφή τους τους όρους χρήσης του site, καθώς και ότι είναι πιθανή η ύπαρξη λαθών στο περιεχόμενο του site και αναλαμβάνουν την πλήρη ευθύνη για ζημιές που μπορεί να υποστούν από τη χρήση των υπηρεσιών του Quotes.gr